Saturday, April 14, 2007

aku..kau..& dia..


Have u ever felt like this???
Dari pngalaman sedih ku...better lupekan trus org 2...bkn untuk membenci tp untuk kuatkan kembali semangat...bkn mudah nk lupekan ssrg yg kte syg...bkn snang nk hidup ceria n bhagie tanpa gangguan dan byg2 die...kte ase mcm org 2 sentiasa ade dgn kte...walaupun kdg2 kte ase nk sgt jumpe die,btanye khabar,btukar2 crite,bsenda gurau cam sa2 ktika dlu...tp kte kne ingt yg die bkn milik kte...mgkin khadiran die sa2 dugaan buat kte utk trus bangkit mruskan hidup...cume sa2 yg kte perlu ingt...kte bkn xbleh hidup tanpa org itu..kte bkn xbleh bhagie tanpa org itu...kte bkn xbleh berjaya tanpa org itu...kdg2 kte ase die still ade dgn kte smpai ble2...kdg2 kte nk sgt buang die jauh2...tp kte xbdaye...smkn kte nk lari,smkn dkt bygnye mghantui...kdg2 tbe2 je die dtg melintas d fikiran tanpa d undang...tp sgt ssh utk buang byg2 itu...aku xpnah salahkan byg2 itu mahupun rohnye...tp aku btrima kasih d atas layanannye yg sgt baek...die ttp akan ade bsame aku slama2nya walaupun hanya dlm fantasi...walau cane pun hidup ttp kne trus...kne kuatkan smgt..tabahkan haT...doa bnyk2...insyaAllah...so sahabat2 ku skalian,jgn wat pkara yg plg bodoh kalo korg bhadapan dgn situasi camnh...hidup ttp kne truskan...2 kisah lame aku...skang dh kembali ceria,kembali gle2 n kembali bhagie...(^_^)...

2 comments:

Mohafiz MH, M.D. said...

tak peduli kan ku terjang,biarpun kutembus padang kilalang..

tiba2 langkahku terhenti
sejuta tangan telah menahanku
inginku maki mereka berkata
TAK PERLU KAU BERPALING MENGEJAR MIMPI YANG TAK PASTI

-kamelia-

~SuFaNie uLtRaVioLet~ said...

wokeh..aku phm mksd ayat 2..
past is past..