Saturday, April 14, 2007

welcome!!!

assalamualaikum n hiiii everyone...
korang bleh pgl aku sufanie or sue...slain dr 2 xbleh tau...xkan d layan sama skali...haha...nh 2nd blog aku...tp yg 1st 2 dh xbleh nk update r...de mslah teknikal sket hehe...
aku nk cte sket r psl diri aku...skang nh aku tgh study kat usm...amek coz sains kimia...ssh tau...tp dh minat xpe r...ku truskan jua cita2 ini...huhu...sbnornye dr kecik smpai ke besor gak r aku bcite2 nk jd doktor...tapiiiiiiiiiii...d sebabkan pointer yg bkn 4flat time matrik dlu,so aku xbleh r nk menjadi doktor....uwaaaaaaaaaaaaa...sadisnye...sob2...tp skang dh tukar cte2...aku nk jd ahli kimia plak...huhu...2 yg amek kimia 2...best study kimia nh...serioussss....smpai nk pecah pale otak pikir reaction2 die...hehe...walaupun susah tp sbb minat so aku sanggup mnyahut cabaran...hehe mlalut cte psl kimia le plak...
strusnye haha...aku nh anak sulong drpd 4org adk bradik...ank sulong slalonye garang kan???hehe aku pun lebih kurang cam2 r...tp kalo ble dh kne sakat ngan kengkawan len plak jdnye...huhu...ngan adik2 aku pun kdg2 aku yg kne buli...tpp aku nh kakak yg pnyayang tau...huhu...prasan...ye r...xcaye cube tanye adk2 aku...mak ngan ayah aku pun best...sporting...tp sporting btempat r...
aku ase aku nh snang difahami,ske bkawan(sbb bnyk sgt ckp,mulut cam xbleh benT je....simptom PALI hehe)..pas2 sensitif(tgk movie pun smpai bleh nangis gle2)huhu...baek haT,penyanyang,dan sume perkara baek yg seangkatan dgnnye...huhu...memuji diri lebih2 plak...tp mmg btul r...xcaye cube tanye kwn2 aku...
aku ske baca novel time free...novel cintan2 r yg plg aku ske layan...tp skang nh kdg2 xsmpat nk layan sbb buku kimia blonggok2 tunggu giliran utk d baca...haha...dlu aku sgt xske xtvt2 lasak...tp skang aku dh btukar citarasa tau...aku ske xtvt lasak plak...nek bukit trn bukit dh..msk hutan kluar hutan pun dh...brakit kat sg seharian pun dh pnah...kne tgl dlm hutan time mlm2 pun dh pnah...camping...huhu...mencabar x???tp de sa2 lg yg aku tingin sgt nk wat...aku nk daki gunung plak...
so kalo korang nk tau bnyk perkara mnarik...slalo2 r view blog aku...aku akan cte sume pngalaman aku...xkre r yg manis ke yg pahit ke...yg baek djadikan tauladan yg buruk d jadikan sempadan...kalo korg bernasib baek,dpt r tau gak rahsie2 ku...
so tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu...(^_^)...

No comments: