Sunday, April 15, 2007

bgelar mahasiswi...

1st aku msk usm aku xde feel tau...xtau r ske ke xske...cam xbprasaan je...haha...pas2 br je mgu orientasi aku dh mule ske dok usm...aku ske sgt2...sbb bdk2 cni sume friendly...pas2 environment die...mcm2 lg r yg wat aku ske dok usm...
time mgu orientasi 2 aku telah d pertemukan dgn harwin,wun ching n vanitha...secara kbetulan kitorang sume sa2 coz...diorg nh sume bdk2 stp...kre sume nh kakak angkt aku...n then group kami smakin berkembang ngan kehadiran june,bavani,myra...diorg nh mmg kakak2 aku yg sgt baek n best...bnyk tlg aku time ssh or snang...bnyk wat bnde baek n jht same2...haha(sume perbuatan jahat diketuai oleh harwin...sorry sis hehe)...
time 1st year aku nh x aktif sgt...xbape join sgt xtvt2 u...tp msk 2nd year aku sgt2 aktif smpai kdg2 xde mase utk diri sndri pun huhu...bermula dgn keaktifan 2 n scara x lgsg lps aku pindah msk blok kat dlm u...kwn2 rapat ku bertambah rmai...bleh dikatekan mlimpah ruah...alhamdulillah...Desasiswa Cahaya Gemilang...syg sgt2...kat cni r kwn2 yg sgt rmai...but the most beloved...nurul,teyh,belud,linda,kathy,suhaila,nojie,azam,angah,isma....n rmai2 lg r...ktorg sume cam satu family...best sgt2...aku xpnah ase sunyi dgn kehadiran diorg yg pelbagai ragam nh...haha sgt klakar fmly ktrg nh...tp BESTTTTT...
nnT aku cte xtvt2 yg ktrg wat same2 untk desa...bnyk n best....stay tune...(^_^)...

No comments: